Subject: Re: joogivee analüüsid
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 2 Feb 2025 15:29:41 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kunagi saatsin veeproovide analüüsi tulemused Laura Kikkasele, seejärel 
Veronika Mossovile. Kas sel aastal tuleks samuti Veronikale tulemused saata?

Tervitab
Katrin Heinla

On Thu, Jul 27, 2023 at 12:36 PM Katrin Heinla <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Eelmisel aastal saatsin joogivee analüüside vastused Laurale. Kellele tuleb 
need sel aastal esitada?

Katrin Heinla
OÜ Tee Veel

On Thu, 27. Jul 2023 at 09:12, Laura Kikkas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Laura Kikkas viibib pikemalt eemal oma töökohustustest, palun edastage oma 
pöördumine [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Laura Kikkas stays away from your job for a long time, please forward your 
email to [email-masked] <mailto:[email-masked]>